lørdag den 8. december 2012

Dagens gren 8.Dec

Tænk sig en gang, d.8. Dec og jeg har nu blogget i 5 dage ;) ser dog stadig ikke helt mig selv, som en "blogger", men det er nu meget hyggeligt. Som en slags dagbog til sig selv, i det jeg har en ide om, at ingen læser med endnu ;)
Udover jeg ved Hr.R lurer herinde indimellem..

Idag var rudolf gaverne åbnet, inden jeg fik øjne.. Så er det jo godt man har en stor sød pige, som kan hjælpe den mindste med sine gaver :)

Rudolf havde idag lagt fine elastikker i den stores sok, og fire fine sutter med navn i den mindstes sok :)

Vi ville ha været til jul i Tivoli imorgen, men da de jo lover snestorm tog vi derind idag istedet for. Og hvor var det hyggeligt, kulden må have skræmt nogle af de uoverskueligt mange mennesker væk, for det var slet slet ikke så presset, som jeg erindrer det ;) så der blev kørt i karussel, juletog, købt lækre strikluffer og den store var forbi Rudolf og fortælle at hun havde været sød idag ;)
Vi fik købt lækre flødeboller med hjem, spangsbergs flødeboller kam varmt anbefales, det er noget lækkert skum er det..

Egentlig er jeg ret træt efter en lang hyggelig dag i kulden med min familie, så det blir et kort indlæg, så jeg kan vænne tilbage til min sofa, og stene tv ;)

Dagens gren byder på en fin vaffel, med et juletræ som kugle.
Den er købt i Brasilien i 1997, hvor min far havde den med hjem til mig fra en forretningsrejse..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar