tirsdag den 4. december 2012

Dagens gren 4.Dec

Indtil videre tror jeg måske kun det er mig, som "læser" med herinde ;)
Og jeg er stadig ret ny i det her blogland, så måske er lidt øvelse fint :p
Men hvis der skulle sidde en læse derude, er en kommentar da meget velkommen :)
Ville da gerne se blogge om andres forslag til en hyggelig jul eller fine ideer :)
Så sådanne tip er bestemt også velkomne :)
Denne her ide med en blog er vist stadig også lidt mangelfuld, for har stadig den der tvivl om hvad jeg egentlig burde skrive herinde, og så er det jo heldigt jeg kan slippe nemt afsted ved at flashe lidt julepynt efter et intetsigende indlæg ;)

Men når det så er skrevet, havde jeg tænkt at jeg indtil videre ville dele lidt af mine juletraditioner, opskrifter osv. Om ikke andet så ihvertfald i december :)

Herhjemme får pigerne begge kalendergaver, de får dem i sådan en fin strikket sok fra medusa med deres navn broderet, af Rudolf :) og det vækker godt nok lykke, især ved den store tut som snart nærmer sig de 4 år :) den mindste er vist svært begejstret for gavepapiret, mens indhold er lidt hip som hap ;)



Indtil videre har Rudolfs gaver budt på følgende:

Mindste tutten:
1.Dec - Pixi julekalender
2.Dec - Nissehue med navn broderet
3.Dec - Et par råhvide striksokker
4.Dec - En komprimeret Vaskeklud med babushka

Største tutten:
1.Dec - Mumi kalender
2.Dec - Djeco little balancing spil
3.Dec - Tykke lyserøde strømpebukser
4.Dec - Et af de der skumbadedyr med sæbe i, en lyserød gris


Nå men jeg må sludre videre imorgen, nu er det vist blevet langt nok om alt og intet :)
Så her får i istedet dagens juletræspynt :)

En fin hul-kugle af glas, inden i den er der små glasfigurer et juletræ, en julemand og hans rensdyr.
Den blev købt i sommers på vores sommerferie i Italien, hvor vi havde en dag i venedig.
Indtilvidere har Hr.R kronet den som træets yndlingspynt..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar