tirsdag den 11. december 2012

Dagens gren 11. Dec

11.Dec. Jeg vågnede imorges og vidste at jeg kendte en, som har fødselsdag idag. Jeg ved min veninde har og skrev tillykke til hende, men der var stadig en som jeg vidste havde fødselsdag, men kunne ikke huske det. Nu hvor jeg tastede datoen for dette blog indlæg, slog det mig pludselig at det var skoleinspektøren på min folkeskole, som har fødselsdag idag. Nu føler jeg mig tosset over stadig, at huske den slags, men det har sine fordele ind imellem, at være god til tal ;)
Det bør nok også bemærkes, at jeg gik på en lille privatskole som barn, og derfor har man nok tættere kendskab til hinanden og sine lærere.

Nå ved ikke lige hvorfor mit blog indlæg idag starter med denne udredning for en tidligere skoleinspektøren fødselsdag, nok fordi det endelig slog mig hvis fødselsdag det var, som jeg hele dagen har følt jeg havde glemt.. Men det er så nok ganske tilforladeligt, at jeg ikke har skrevet tillykke og vupti i fik et indblik i min twistede hjerne og tanker..

Idag er der ikke sket det store, jeg kan berette om herhjemme. Jeg har købt billigt vaskefnulder, og ja det er vist ikke det mest spændende at læse om. Så efter denne vrøvlede historie om min skoleinspektøren fødselsdag, vil jeg bare springe direkte til dagens julepynt..

En ganske simpel istap, ud af 6. Købt i et impulskøb i Føtex 2007. hvor min kæreste og jeg havde vores 2. Juletræ sammen og stadig manglede en smule pynt. Jeg synes de pynter gevaldigt, på deres egen helt enkle måde, ikke i øjenfaldende, bare et fint glimt af vinter hist og her blandt grenene :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar