mandag den 3. december 2012

Dagens Gren 3.Dec

Ja ja bedre sent end aldrig..
Vi kender vel alle det der med et projekt man ikke lige får skudt igang til tiden.
Nå men jeg har længe tænkt, at jeg burde oprette mit første blog-indlæg, ellers er denne blog nok ret kedelig i længden ;)
Men hvad er en bedre grund til, at starte enD julen. På det tidspunkt er der for de fleste et eller andet de synes er hyggeligt :)
Jeg pyntede juletræ med min ældste datter igår, og tænker at jeg hver dag vil vise et stykke pynt på mit juletræ ud :) og self afslutte med et billede af hele herligheden :)
Pt står det også med nøgen top, da jeg stadig er på jagt efter den helt perfekte juletræstop, men håber den når at komme i hus, i løbet af måneden :)
Hvad er jeres yndlingspynt? Kører i tema eller rod?
Så bloggerens første indlæg og det første detalje billede af juletræet, værs'go :)

Min første julekugle fra 1989, et lille fint glas tog i sølv, guld og lyserød. Dette blev også starten på traditionen om et stykke juletræspynt i mine første 18 år, som jeg så fik med mig da jeg flyttede og nu pynter på mit eget fine træ :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar