torsdag den 6. december 2012

Dagens gren 6.Dec

6. Dec, og en af de dage, hvor jeg egentlig ikke er i det vilde julehumør..
Men mon ikke den snarligt vender tilbage :)
Der er jo smukt sne udenfor og levende lys indenfor, så det burde da skabe stemningen ;)

Om ikke andet kan jeg da juble over, at Hr.R nu efter vi har boet her halvanden år, har opdaget at vores gulvvarme på badeværelset rent faktisk virker.. Det er sørme luksus :D

Idag bød pigernes sokkegaver på en Krtek-bog hvor han gør lille mus rask, til den mindste og et par strikkede sokker til den ældste :)
Jeg mangler stadig to gaver til den mindstes, men de skal bare hækles færdig.
Egebtlig er vi nået ret langt med juleræset i år, vi har bagt utallige portioner julekager og købt stortset alle gaver, så der burde ihvertfald ikke opstå julestress i år.

Pigerne har hver dekoreret deres egne kalenderlys, et til hver stue :)
I kan da få et billede af den stores flotte lys til en dekoration :) som i år, blev en ganske enkelt dekoration i et isglas :)



Som i kan se, er vi fortsat knap forbi d.1. Men kalenderlyset er vel sådan en kamp man ikke opgiver, før nytår ihvertfald ;)

Dagens pynt er en violin, jeg fik som 6 årig. Jeg gik i musikskole, hvor jeg dedikerede min kærlighed til violinen, og selvom det lyder meget fint, må jeg jo indrømme at trods utallige forsøg med adskillige instrumenter er jeg absolut uden rytme og tonedøv. Så det tætteste jeg kommer på musikalitet, bliver nok denne gren ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar