søndag den 3. februar 2013

Når man går på kompromis med sig selv...

Ja det gør jeg temmelig ofte faktisk og kan da lige starte med de typiske
- jeg vil egentlig ikke spise kød, men en lækker lammekølle udkonkurrere jo alt grønt.
- jeg kan ikke lide lilla, men min nye lilla bh, gør min krop til en fremmeds (vel og mærke en der er pænere)
- jeg vil egentlig gerne lave det hele selv, men det er nogle gange billigere at købe færdigt.

Og så kommer den virkelig typiske....
Mine børn mangler egentlig ikke tøj, men der er jo 50% på den...

Og det er især i januar denne testes, for slet ikke at tale om efterårets fristende lagersalgs sæson!

Og idag bød det igen på et brud med min egen standhaftighed, og ja for xxx gang i januar vandt fristelsen over min rygrad...
Imorges kom der en mail listende ind, som lige ville indformere om at det var sidste dag der var udsalg i Babysam...
Jeg handler normalt ikke i Babysam, da jeg egentlig ikke synes de yder en særlig god service og egentlig er jeg meget mere til de små hyggelige butikker rundt om i Københavns gader.. Dette er kun blevet forstærket af, at vi denne gang med nr.2 bandit, har stortset alt større udstyr..
Men denne måned har jeg virkelig været svag, puha altså.. 50-70% ja så er min rygrad længe kravlet bæk i skjul (kujon tsk)
Så selvom jeg hårdt sagde til mig selv, vi skal ikke have noget (hvilket jeg også har sagt de sidste xx gange jeg er hoppet i fælden i januar) så gik det ganske fint indtil omkring middag, tanken om alle tilbuddene og at jeg jo egentlig ikke vidste hvad der var derinde idag (var der i fredags :-/ ) gjorde at jeg alligevel panikkede og en time inden lukketid drønede ud af døren for, at nå det ;)

Og lad mig da bare sige, at jeg ikke gik beslutsom rundt og sagde nej det mangler vi ikke.. Nej nej nej, nærmere en hyggelig slentren rundt hvor alt med gule fristende udsalgsmærker blev vendt og drejet, og alle de nye varer blev savlet over til den nye sæson..

Og jeg har købt alt alt for meget i Babysam i januar, og nu også februar, så måske er det held i uheld udsalget slutter, udover jeg lige har en enkelt ting i en anden afdeling jeg mangler at hente, så har jeg handlet så rigeligt deroppe..
2 sæt babysengetøj fra Rikke Mai
3 sæt juniorsengetøj fra Rikke Mai
2 sæt voksensengetøj fra Rikke Mai
1 sæt baby og et sæt junior fra katvig.
En ordentlig spandfuld sommer og forårstøj, bla. Levis og lego jeans, wheat og phister & Phillippa strik, minymo og Hollys kjoler, osv....
Skuffe og skabslukkere
Frank & Fisher hagesmække og suttekæder
Sebra legetøj
Silly U hagesmække og legetøj
Lotte bøger
Førstehjælps kit
Triptrap stol sort
Triptrap baby set
RikkeMai myggenet
RikkeMai regnslag
Pingu bestiksæt
4x RikkeMai wallstickers
3 pakker aventsutter
Flexibath
Badelegetøj
Navnearmbånd
Osv...

Derudover har jeg da også lige snuppet  et norlie lagersalg og et danefæs udsalg, hvor jeg da også fik købt en del absolut uundværligt ;)

Ej nogle burde jo skyde mig og lukke min konto, godt det er sidste dag på barsel idag, så har jeg da det mindre tid til, at shoppe rundt med barnevognen. Og ja jeg blaimer også barnevognen, den er simpelthen alt for rummelig haha
Men nu vil jeg gå i hi, indtil næste gode til ud lokker mig ud i kulden igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar