tirsdag den 26. februar 2013

De burde få en shop...

Ja, sådan tænker jeg tit når jeg surfer rundt i blogland og se den ene fantastiske kreation efter den anden.
Så tænker jeg "ej sådan en vil jeg da også haaaa'"

Så nu kan i få en kort liste over de sider jeg ofte savler over indlæg på..

MonsterCircus min absolutte yndlings blog, simpelthen hen enestående fantastiske ideer, og den sødeste blogger, der giver de fineste DIY's, hun burde efter min mening få en shop, så jeg kunne købe mig til min manglende fingersnilde..

Leizys barslerier laver nogle fantastisk flotte collager, jeg sagtens kunne finde plads til omkring i mit hjem..

Cute carbs ville elske, at kunne logge på cute carbs og kunne bestille den ene lækre ret efter den anden, istedet for en fed burger fra just-Eat, aldrig er jeg logget på denne blog uden at blive fristet og mærke sulten knuge sig om min mave, om ikke andet bør folk bestemt hente inspiration til lækker mad derinde..

Et meget lille udpluk, men så er der faktisk nogle blogge der har lavet en shop.
Og de bør da lige nævnes også..

Herligheder den fantastisk kreative Denise, med en lækker lækker smag, har lavet en endnu mere fantastisk shop, fyldt med fine ting og sager, man bestemt ikke kan leve uden.. Sirlig


Familien summerbelle har en fantastisk shop, med de flotteste tapeter og de fineste tekstiler, som bestemt vil pynte i ethvert hjem. Summerbelle shop

Fru flittig har en fin lille shop på sin blog, med et lille udvalg af nogle af hendes fine kreationer til børn. Fint og lækkert tøj, i flotte farver med glade print..
(Lige nu kører hun også med en fantastisk Give away, til et valgfrit stykke tøj fra bloggen)

3 kommentarer:

  1. Jeg er også tosset med Monstercircus - helt utroligt hvad hun har af idéer! Og tusind tak for link, det vat sødt af dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for det var okay jeg linkede..
      Har nok ikke så mange læsere, da jeg læser mere end jeg blogger, men hvis folk faldt forbi min halvtomme blog skulle de da se hvor jeg brugte min tid med selv at kigge :)

      Slet
  2. Kære Frk. A. Tusind tusind tak for dit link! Hvor er det bare fantastisk sødt af og dine søde ord! Du er simplethen en engel :-) Kan jo kun give dig ret i, at de andre er bestemt også mine favoritter!!! Kæmpe knus herfra!

    SvarSlet