tirsdag den 19. februar 2013

1000 ideer til kedelige fridage...

Jeg faldt over gruppen "1000 creative ideas" på facebook, og amen suk altså, der er jo ideer til, at kunne beskæftige mig hele livet og det næste med, mange af ideerne er ganske simple at gå til og kræver ikke alverden, for at ende med et funktionelt resultat, for ikke at snakke om alle de genbrugs ideer, hvor man virkelig kan få udnytte af noget man ellers bare smed ud..

Jeg hoppede i sin tid, med på ideen om glas lampen og lavede en fin rund IKEA lampe med snapseglas, den trænger i den grad til en udskiftning og havde kigget på de fine origami lamper der popper op alle vegne, men men men måske skulle man lige kigge lampe-mappen igennem i gruppen inden, for der væltede det da også med fine ideer, her er et lille udpluk af de ting jeg spottede derinde på min første sightseeing ;)
De flotte enkle pære-vaser, tror jeg snart skal flytte ind herhjemme og så skal vi vist ha et kæledyr så vi kan få den fine kuffertseng Hehe, dog tror jeg ikke Hr.R er med på ideen, så må vist arbejde lidt videre med hvor og hvordan sådan en kuffert så skal bruges herhjemme :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar