søndag den 9. juni 2013

Så blev "ferie" faktisk til ferie...

Ja idag det blev det rent faktisk ferie, forstået i den forstand at vi ikke har lavet noget som helst, udover at hygge, lege og nyde vejret ;) Egentlig skulle her ha været et fint billede af chorizokødboller m. Tomatsauce, men der var rester af pizza fra igår, og det kan min su nu bedre lide ;) Meningen var egentlig de var til frokost, men da vi var ude det meste af dagen, var vi ikke hjemme til, at spise det. Og nu sludrer jeg sørme igen, men ferie eller ej jeg elsker rester haha Det er nemt, det er billigt og det smager af mere ;) Så kødbollerne er udskudt til imorgen, måske vi blir forsinkede mere i løbet af ugen, men der er jo skønt her i "Italien" så vi bliver gerne lidt længere :D Dagen idag stod tilgengæld på is, da vi impulsivt blev enige om at det måtte være paradis istedet for pindis i fryseren, og vejret var jo perfekt til netop dette :) Jeg havde set frem til deres passionsfrugt og den med "mojito-smag", men lige netop de to havde de ikke idag, så istedet for at komme derfra med et enkelt bæger værd, fik jeg ondt af mig selv og endte med at købe 2 bokse med hjem ;) hurra for impulskøb! Så aftenen er blevet fejret med ikke mindre end 7 forskellige slags is, og må jeg lige anbefale deres grape is, den er fantastisk lækker, hvis man derimod skal lave milkshake er Mint klart favoritten. Lakrids, Grape, Jordbærkoldskål, Hyldeblomst, Chokolade, Kirsebær/chokolade, Mint, Sarah Bernard og Dobbelt chokolade-Karamel Og så blev weekenden hvis også sluttet præcis som den burde, nu vil jeg hygge mig og putte en smule med min mand på sofaen, inden jeg vil liste ind i seng og drømme om jeg vågner op til en fredag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar