mandag den 10. juni 2013

Lady og vagabonden mandag

Så blev det mandag, men en dejlig en af slagsen :) Jeg har nydt det gode vejr, og nået rundt på samtlige etager i magasin, hurra for ferie og et lidt for varmt hævekort ;) Fik da endelig erhvervet mig en fin mor-kop fra liebe, som står så fint ved siden af Hr.Rs far kop i skabet nu :) Og så fik jeg da også købt lidt gaver til Hr.R, et par shorts til det mindste og 2 par "modebriller", som jeg egentlig har tænkt var noget pjat, hvis ikke man havde behov for briller. Men idag opdagede jeg, at det faktisk var solbriller selvom det var med klart glas, hvilket jo er genialt til mig, som får ondt i øjnene af at kigge gennem mørkt eller farvet glas, så nu er jeg indehaver af to par briller, der kan andet end at sidde dekorativt i håret ;) Min mor kom på besøg til spisningen og overnatning idag, i forbindelse med et møde i nærheden af os.. Og hvad er undskyldningen så for at tage billeder af maden, når jeg endnu ikke er stået helt frem med at jeg er sprunget ind i blogverdenen.. ;) Ganske simpelt tager jeg billeder af maden og sætter ind i en bog med opskrifterne hehe.. Men idag blev det chorizokødboller, normalt ville jeg anbefale hk lammekød eller evt okse, men vi havde en del hakket kalv/svin i fryseren, så idag blev det med det, krydderier, hakket løg, og hakket chorizo.. Med perciatelli, krydret tomatsauce, revet mozzarella og "tomat-mozzarella-pesto-sandwich" og det gled fint ned ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar