lørdag den 6. juli 2013

Istedgades fristelser...

..... Ihhhhh hvor er det bare sommer :D og det er nu man skal UD, ikke kun på stranden og til lufthavnen, men også ud i gader og stræder... Der er intet bedre end at spise is, ved Vivaldis i Valby, slænge sig i græsset i kongens have, gå og lure i butikker på Nørrebro og Vesterbro, springe i bølgerne i havnebassinet eller på Amager!!! Der er så lækkert ude om sommeren, OGSÅ i byen :D Et smut på istedgade den anden dag førte mange fristelser med sig! Dels har danefæ jo for nogle måneder siden, åbnet en lækker butik, og jeg er virkelig en sucker for deres fine viking Erik, han er også ret så fin til pigebørn efter min mening, det giver et lidt råt element til det tøsede look :) Derudover ligger der en fantastisk lille genbrugs/tøj butik i en lille sidegade ved siden af Sort Kaffe & Vinyl, der er et stort skilt med pil mod butikken "Affaar" ude ved vejen.. Så bør man lige smutte ind og kigge, og så nuppe en lækker drik på vejen ;) der er mange flotte 60'er-70'er stel, små fine dimser, kufferter, børnetøj osv. Og i baglokalet sælges der de fineste smykker og lækre tøjkollektioner til kvinder, man bliver FRISTET!!! Men det var ikke der jeg løb af med mit yndlingskøb den anden dag.. På hjørnet efter mændenes hjem, blev der holdt loppemarkede, og disse fine arkivkasser stod bare lige og ventede på mig, alle 4 for en 50'er, så bliver det vist ikke bedre, de er helt klar til at komme på skrivebordet med diverse dimser og dingenoter, sygrej, tegneartikler og hvad der ellers ligger og roder pt... God sommer til jer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar