onsdag den 13. marts 2013

Bidt af en hippie + give away tip

Jeg er simpelthen så voldsomt begejstret for den nye trend med batik og dip dye, det er bare lige MIG MIG MIG!!! Massere af lækre farver og en god undskyldning for at være rodet og ikke kunne sammensætte sit tøj! Intet mindre end fantastisk. Her er 3 af mine absolut must haves til foråret, alle 3 kan købes på Asos. Skoene er allerede i hus, de er fantastiske og så lækre! Dem må i ikke snyde jeres fødder for. Lige nu holder "hvadbiertænker" den lækreste lækre give away, med en fin early bird lampe, så blir det bare ikke mere herligt eller forårsagtigt! Se den her http://hvadbiertaenker.blogspot.dk/2013/03/give-away-vind-en-early-bird.html?showComment=1363170545537&m=1 På en anden side nemlig regnbuebarnet Vigga, har de også gang i den skønneste give away, med en valgfri vare til værdi af 500kr, på den lækre side denckerdeluxe.. Se den her http://regnbuebarnetvigga.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html?showComment=1363171052422&m=1

2 kommentarer:

  1. Jamen du har fuldstændig ret søde Amalie! den tendens er ret lækker! åh de er da frygteligt lækre de sko, fantastisk at gå foråret i møde i dem:-) Ha en super duper weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig bare skønt, og skoene er så gode at gå i..
      Denne modetendens er virkelig herlig, for lækre løse T shirts med knald på farverne er jo aldrig ubekvemt at gå i :D

      Jeg har også allerede været på udkig efter stoffarver i Matas, der skal vist gang i den hele store batik leg herhjemme med pigernes T shirts og den mindstes stofbleer..

      Slet